روند سفارش و ساخت پله گرد در سافلکو

روند سفارش و ساخت پله گرد در سافلکو

ساخت پله

۱- آشنایی مشتری از طریق سایت سافلکو، کانال تلگرام و اینستاگرام می باشد که طی یک مکالمه با مجموعه ارتباط برقرار می کنند.

۲- پس از تماس اولیه، یک کد پروژه برای پله موردنظر مشتری در نظر گرفته می شود و به دنبال آن گروه تلگرام مختص پروژه به منظور تبادل اطلاعات تشکیل می شود. در این گروه واحدهای فنی، فروش و مدیریت حضور دارند و به تمام سوالات مشتری در تمام زمینه های مرتبط با پله پاسخ می دهند.

۳- به منظور برآورد قیمت و طراحی طرح های اولیه مربوط به پله می بایست اطلاعات ابتدایی پروژه از جمله: ارتفاع کف تا کف، ضخامت سقف، ابعاد وید، جهت ورود و خروج پله و عرض آن توسط مشتری در گروه اعلام شود.

در صورت وجود مدارکی دیگر از پروژه مانند نقشه و پلان های معماری و سازه، عکس یا فیلم از محل، توسط مشتری در گروه به اشتراک گذاشته می شود که طراحان واحد فنی آنها را بررسی می نمایند.

۴- در صورت لزوم و درخواست مشتری کارشناسان مجرب شرکت به محل پروژه اعزام می شوند و ابعاد وید و اطلاعات موردنیاز را اندازه گیری و عکس و فیلم از محل تهیه می کنند. (بازدید اول از پروژه به صورت رایگان صورت می گیرد)

۵- فایل های تهیه شده از محل پروژه توسط کارشناسان بازدید به واحد فنی ارائه می شود. این اطلاعات شامل: فایل اتوکد وید، گزارش بازدید، فیلم و عکس می باشد.

2

۶- طرح های پیشنهادی توسط واحد فنی با توجه به شرایط و ابعاد پروژه ارائه و در گروه به اشتراک گذاشته می شود. (سه طرح اول به صورت رایگان انجام می شود)

3

۷- در صورتی که یکی از طرح های ارسال شده توسط مشتری تایید شود مرحله ارائه طرح های اولیه به پایان می رسد ؛ درغیر این صورت تا هنگام رسیدن به طرح موردنظر روند طراحی و تبادل اطلاعات میان مشتری و مجموعه ادامه پیدا می کند.

۸- هزینه ساخت سازه فلزی بر اساس طرح تایید شده و نوع اجرای پروژه، توسط واحد فروش بر اساس قیمت های مصوب هیئت مدیره محاسبه و اعلام می شود.

۹- عقد قرارداد حدالامکان طی جلسه ای حضوری و در صورت عدم امکان بصورت غیرحضوری و مکاتبه ای انجام می گردد.

۱۰- در این مرحله از کار مشتری می بایست ۵۰ درصد از مبلغ کل قرار داد را که به منزله قطعی بودن توافق صورت می گیرد، پرداخت نماید.

لازم به ذکر است که مهلت پرداخت ۲۴ ساعت پس از عقد قرارداد می باشد. در صورت تاخیر در واریز پیش پرداخت زمان رزرو شده برای تحویل سازه پله منتفی خواهد بود.

۱۱- پس از واریز پیش پرداخت بازدید پیش از تولید توسط کارشناسان مجددا صورت خواهد گرفت.
در صورت تغییر در شرایط و ابعاد پروژه طرح تایید شده توسط مشتری در مرحله قبل، مجددا در ابعاد و اندازه جدید جایگذاری می شود و برای دریافت تایید نهایی از مشتری، در گروه ارسال می گردد.

 

photo_2017-07-22_11-19-44

 

۱۲- بعد از تایید نهایی مشتری، نقشه جانمایی صفحه اتصال (پلیت) پله توسط طراحان واحد فنی طراحی و برای مشتری جهت اجرا ارسال می گردد.

۱۳- در صورت نیاز مشتری، کارشناسان مجموعه برای جانمایی پلیت به محل پروژه اعزام می شوند.

۱۴- در این مرحله نقشه سازه پله توسط کارشناسان مجموعه طراحی و محاسبه می گردد و جهت شروع روند ساخت سازه به کارگاه ارسال می گردد.

۱۵- در پایان مرحله ساخت، مشتری می بایست پس از بازدید و رویت سازه جهت دریافت آن درب کارخانه تمام مبلغ قرار داد را تسویه نماید.

۱۶- شرکت در هنگام قرارداد یک تیم نصب مطمئن و مجرب به مشتری پیشنهاد می نماید و مشتری می بایست از ابتدا زمان نصب سازه خود را با تیم نصب هماهنگ نماید که این هماهنگی مجزا از مجموعه و مابین مشتری و نصاب صورت می گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *